Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

XXIX Concurs de Pintura Ràpida

L’Ajuntament de la vila d’Almacelles, convoca el 29è Concurs de Pintura Ràpida Vila d’Almacelles.

1. Hi podran participar artistes professionals i afeccionats residents arreu de l’Estat espanyol.

2. El concurs es realitzarà el diumenge, 3 de març de 2024, amb motiu dels actes de la Festa de l’Aigua d’Almacelles.

3. Les mides i tècnica de les obres seran lliures.

4. La inscripció i segellat s’iniciarà a les 8 del matí al vestíbul del Centre Cultural (C/ Major, 36), i s’haurà de lliurar l’obra abans de les 13 hores al mateix Centre Cultural, on restaran exposades a la sala d’exposicions d’aquest centre, fins el dimarts, 2 d’abril.

5. El tema estarà relacionat amb la vila d’Almacelles i el seu entorn. Atès el premi que atorga el Centre de St. Joan de Déu d’Almacelles, també es tindrà especial consideració als quadres que reflecteixin l’entorn on està situat l’esmentat centre.

6. El Premi d’Honor passarà a formar part del fons pictòric de l’Ajuntament d’Almacelles.

8. S’obsequiarà a tots els pintors participants i acompanyants amb una mossada un cop hagin conclós el seu quadre i fins a l’entrega dels premis.

9. A les 2 de la tarda, a l’Auditori del mateix Centre Cultural es donarà lectura i entrega dels premis als guanyadors de la present edició.

10. Qualsevol circumstància que sorgís, serà resolta per l’organització.

JURAT:

Estarà format per reconeguts professionals del món de la pintura, disseny gràfic i docència en el món de les arts plàstiques, que es donaran a conèixer oportunament.

NOTES INFORMATIVESLes obres presentades restaran exposades a la Sala d’Exposicions del Centre Cultural d’Almacelles (C/ Major, 36) fins el dimarts, 2 d’abril.

PREMIS:

Premi d’Honor

AJUNTAMENT D’ALMACELLES

600 Euros

1r. Premi

SANT JOAN DE DÉU

TERRES DE LLEIDA

300 Euros

2ns. Premis

FORMATGES ARTESANS DE PONENT

CAL QUITÈRIA

200 Euros

2ns. Premis

NOTARIA JORGE SARASA

200 Euros

Si transcorregut el termini de 15 dies, a partir de l’endemà del tancament de l’exposició, hi ha alguna obra que no ha estat recollida pel seu autor, a banda que hagi estat premiada, passarà directament a formar part del fons pictòric de l’Ajuntament d’Almacelles.

Les obres que no hagin estat guanyadores tindran la possibilitat de ser venudes a posteriori, explicitant el preu inicial de venda que consideri adient l’autor. D’aquesta manera, a partir del 2 d’abril, pot passar a recollir l’obra el particular que, presentant el resguard de participació i titularitat, s’hagi fet propietari de l’obra en qüestió.

A fi de millorar l’organització de l’acte, és preceptiu fer una pre-inscripció telefònica al Centre Cultural 973 74 23 45 (15 h - 21 h) per confirmar l’assistència i participació al concurs.

Data límit: dilluns 26 de febrer.

Notes: L’hora del segellat serà de les 8 a les 10 h.

Més informació: www.almacelles.cat

Almacelles del 2024

Col.labora:

SANT JOAN DE DÉU TERRES DE LLEIDA

FORMATGES ARTESANS DE PONENT

CAL QUITÈRIA

NOTARIA JORGE SARASA

(PLUS) SUPERMERCATS PUJOL

  • Quan 02/02/2024 a 08:35 a 26/02/2024 a 23:55
  • Afegeix un esdeveniment al calendari iCal